Notice: Trying to get property of non-object in /nfsmnt/hosting2_1/0/7/07fce87a-310d-41bf-b68e-28b912944dd0/email-marketing.sk/app/presenters/BasePresenter.php on line 46
Zlepšite pomer otvorení vašich emailov | Email Marketing

Odosielajte profesionálne emailové kampane pomocou niekoľkých kliknutí

Zlepšite pomer otvorení vašich emailov

Tak ako dopis pri priamom predaji, tak aj názov emailu môže pomôcť alebo pokaziť vašu emailovú kampaň. Ak nepripravíte zaujímavý názov emailu, úspech kampane môže byť veľmi malý aj pri sebalepšom obsahu kampane.

Podľa posledných prieskumov z MarketingSherpa.com, 40% email marketerov povedalo, že len zmena názvu emailu mala veľký dopad na ich návratnosť investície (ROI). 45% účastníkov povedalo, že zmena názvu emailu mala stredný dopad na ROI a iba 15% oslovených povedalo, že zmena v názve emailu mala malý dosah na ROI.


Pri každom emaily, ktorý odošlete, máte priestor pre maximálne 50 znakov v názve emailu, a dnes sa s Vami podelím o 10 tipov, ktoré používame pre zvýšenie pomeru otvorení našich emailových kampaní.


  • 1. Testujte názov emailu

    Pozrite sa na emailové kampane, ktoré ste odoslali v minulosti. Ktoré názvy emailov fungovali najlepšie a dali Vám najlepšie konverzné pomery otvorení?

  • 2. Dôležitosť názvu emailu

    Pokúste sa uviesť dôležité a relevantné informácie už do názvu Vášho emailu, ak je to možné. Napríklad, ak posielate email so špeciálnou ponukou, uistite sa, že názov produktu a podrobnosti o ňom sú uvedené v názve emailu v jasnom a zrozumiteľnom tvare ako napríklad "40,- € zľava na ABC produkt - iba dnes".

  • 3. Personalizujte názov emailu

    Ak máte informácie o Vašich účastníkoch, tak ich použite v názve emailu pre získanie ich pozornosti. Emaily, ktoré v názve emailu obsahujú meno prijímateľa vždy pritiahnú väčšiu pozornosť ako tie, ktoré ich neobsahujú.

  • 4. Vyhýbajte sa spam kľúčovým slovám

    Väčšina emailových serverov automaticky filtruje emaily, ktoré obsahujú spam slová v názve emailu - slová ako zadarmo, akcie, ebay, heslo, hypotéka, atď. sú automaticky vyhodnotené softvérom ako spam, preto ich nepoužívajte v názvoch Vašich emailov.

  • 5. Vyprovokovanie zvedavosti

    Najlepším spôsobom ako zlepšiť otvorenie Vašich emailov je zaujať Vašich prijímateľov. Pôsobivý názov, ktorý ich navádza na otvorenie a prečítanie obsahu Vášho emailu môže podstatne zvýšiť Váš konverzný pomer otvorení emailu. Rozmýšľal som o nadpise, ktorý by zaujal Vašich prijímateľov, a ak ho vložíte do Vašich kampaní, rád by som vedel, aká bola reakcia: "Dobrý deň [Meno] - Chcem sa Vás niečo opýtať.".

  • 6. Vaša ponuka musí byť jasná

    Ak pripravujete špeciálnu ponuku pre Vašich účastníkov, buďte priami a uveďte ju ako súčasť názvu Vášho emailu. Ľudia majú radi výhody a špeciálne ponuky, preto im dajte o tom vedieť hneď na začiatku.

  • 7. Zdôrazňujte výhody

    Túto techniku používame v našich newsletteroch. V našom prípade je výhoda stále umiestnená v nadpise článku, ako je "Email Marketer Newsletter – 10 Tipov pre lepšie názvy emailov". Stále to funguje.

  • 8. Skopírujte, čo funguje

    Spomeňte si na emaily, ktoré ste v poslednej dobe otvorili, ktoré obsahovali perfektný názov emailu. Pohľadajte tieto emaily vo vašej schránke a použite niektorý z nich pre začiatok

  • 9. Buďte ľahko identifikovateľný

    Uistite sa, že prijímatelia Vašich emailov vedia, že email pochádza od Vás. Záludné názvy emailov môžu ľudí pomýliť, takže stále sa snažte do Vašich emailových kampaní vložiť názov Vašej spoločnosti do názvu emailu. Tiež sa uistite, že v časti "Od" je uvedené Vaše meno alebo meno Vašej spoločnosti, ako napríklad "Od: Ján Novák ".

  • 10. Vyhýbajte sa prehnanej interpunkcii

    Vyhýbajte sa prehnanej interpunkcii na konci názvu Vášho emailu. Google zakazuje interpunkciu pre službu AdWords z nasledovného dôvodu – príliš veľa interpunkcie môže nahnevať a zmiasť ľudí.


Zhrnutie

Uviedli sme 10 tipov pre lepšie názvy emailov, ktoré môžete už hneď použiť vo vašich ďalších emailových kampaniach. Tieto tipy môžete použiť pre zvýšenie pomeru otvorení vašich ďalších kampaní.