Notice: Trying to get property of non-object in /nfsmnt/hosting2_1/0/7/07fce87a-310d-41bf-b68e-28b912944dd0/email-marketing.sk/app/presenters/BasePresenter.php on line 46
Email Marketing | Výhody email marketingu

Odosielajte profesionálne emailové kampane pomocou niekoľkých kliknutí

5 výhod email marketingu

Email marketing je cenovo efektívny spôsob na komunikáciu s potenciálnymi a existujúcimi zákazníkmi. V porovnaní s poštou je email rýchlejším, lacnejším a jendoduchším spôsobom komunikácie s Vašimi potenciálnymi a existujúcimi zákazníkmi. Bez ohľadu na to, v akej oblasti obchodu sa nachádzate, email marketing Vám môže pomôcť pri zvyšovaní Vašich predajov.

V nasledovnom uvádzame 5 výhod email marketingu:

  • Zvyšenie Vašich predajov – Vedeli ste, že priemerný človek musí vidieť alebo počuť o vašom produkte 7 krát predtým, než si tento produkt od Vás kúpi? Používaním email marketingu môžete posielať sériu emailov vašim príjemcom, vzdelávať ich o vašich produktoch a službách.

    Vyškolený potenciálny zákazník vám dôveruje, a predávanie takýmto zákazníkom sa stáva bezbolestným, viac prirodzeným procesom – čoho výsledkom je zvýšenie vašich predajov. Ba aj vtedy, ak práve v tejto chvíli nepotrebuje váš produkt alebo službu , budete prvý v jeho mysli, ak bude potrebovať to čo ponúkate.

    A napokon, email je skvelý spôsob na posielanie propagačných správ. Ak zákazník chce vedieť, kedy spustíte predaj očakávaných produktov alebo kedy budete mať výpredaj alebo zaujímavú akciu, emailom túto informáciu predložíte pred neho vpriebehu niekoľkých minút... len za niekoľko centov za zákazníka.

  • Generovanie opakovaných obchodov – Čo je lepšie, ak niekto od Vás raz nakúpi? Čo ak by ten niekto od vás nakupoval znovu a znovu a aj jeho známi rodina, atď.? Ako už možno viete, že viac vás stojí získanie nového zákazníka ako udržanie existujúceho a email marketing je vašou tajnou zbraňou, ak ide o udržanie existujúceho zákazníka.

    Udržiavanie kontaktu pravidelného kontaktu so zákazníkmi, ktorí si u vás už niečo kúpili je výborným spôsobom na generovanie opakovaných predajov.

    Povedzme, že predávate elektroniku a Jozef (fiktívny zákazník) už od vás kúpil televízor. Prečo mu neposlať nadväzujúci email po 2 týždňoch, v ktorom uvediete špeciálnu propagáciu na systém domáceho kina? Možnosti pre opakované predaje sú limitované len vašou predstavivosťou.

  • Zvýšenie priemernej hodnoty Vašich objednávok – Pre väčšinu odvetví emaily poskytujú veľmi dobrý spôsob pre navýšenie predaja zákazníkom a môže jednoducho navýšiť predaje až o 30%, ak sa to robí správne.

    Napríklad, ak predávate službu ako je čistenie oblekov, môžete vašim zákazníkom poslať email o ďalších službách, ktoré poskytujete, ako je žehlenie a služby pre domácnosti. Ušetríte im čas a vygenerujete väčší predaj, takže každý na tom len získa.

  • Zvýšenie Vašich offline predajov – Už ste niekedy robili prieskum o produkte na internete a potom ste išli do kamenného obchodu si ho kúpiť? Podľa marketingových prieskumov je tento scénar príznačný pre 59% internetových užívateľov.

    Ak prevádzkujete kamenný obchod a nemáte web stránku, email marketing je skvelým spôsobom ako prilákať viac ľudí pred dvere vášho obchodu – ak len v kampaniach uvediete adresu vášho obchodu, aby vás potenciálni zákazníci našli! Emailové adresy zákazníkov môžete získať priamo u vás v obchode pomocou nejakej súťaže.

  • Získanie spätnej väzby – Je jednoduché získať úprimnú spätnú väzbu o vašich produktoch a službách len jednoduchým opýtaním sa, pretože email je anonymnou formou komunikácie, vaši príjemcovia k vám budú úprimnejší.

    Napríklad, ak im pošlete email, v ktorom sa opýtate, čo si myslia o vašich službách alebo ako by ste mohli vylepšiť vaše produkty, budete prekvapený aké neodceniteľné informácie získate.

Kliknite pre získanie 30 dňovej skušobnej verzie Email Marketera – obsahuje všetko na to, aby ste vytvorili a odoslali vašu prvú emailovú kampaň. Neexistujú tu žiadne záväzky, žiadne platby a používanie služby môžete ukončiť kedykoľvek.