Notice: Trying to get property of non-object in /nfsmnt/hosting2_1/0/7/07fce87a-310d-41bf-b68e-28b912944dd0/email-marketing.sk/app/presenters/BasePresenter.php on line 46
Funkcionality - Email Marketing | Sledujte, kto si otvoril Váš email a na aký odkaz si klikol

Odosielajte profesionálne emailové kampane pomocou niekoľkých kliknutí

Sledujte, kto si otvoril Váš email a na aký odkaz si klikol

Sledujte, kto si otvoril Váš email a na aký odkaz si klikol

Email je jedinou formou marketingu, ktorý vám dokáže presne odpovedať na to, kto a kedy si otvoril vašu emailovú správu. Predsavte si, že odosielate emailové kampane a hneď potom, v reálnom čase, sledujete kto si váš email otvoril a (ak máte web stránku) na ktorý odkaz v emaily si klikol. S Email Marketerom to je možné.

Email Marketer prezentuje tieto informácie v zrozumiteľnom grafickom pohľade a umožňuje vám určiť výkonnosť emailových kampaní po ich odoslaní. Všetky údaje je možné exportovať do Excelu kvôli ďalšej práci s týmito dátami a informáciami.



Email Marketer dokáže sledovať rôzne dôležité štatistiky, ktoré zahŕňajú:

  • Počet odoslaných emailov

    Sledujte koľko emailov bolo odoslaných po tom, čo boli z vášho zoznamu kontaktov odstránené duplikované a zlé emailové adresy (systém to dokáže automaticky rozoznať).

  • Počet otvorených emailov

    Sledujte koľko príjemcov si otvorilo váš email.

  • Počet odhlásených

    Je faktom, že sa ľudia odhásia z mailing listu, o ktorý už nemajú záujem. Sledujte koľko a akých ľudí sa odhlásilo z vášho zoznamu kontaktov.

  • Počet vrátených emailov

    Niekedy sa stane, že emaily neprídu k ich príjemcom z rôznych dôvodov. Tieto emaily sa nazývajú ako odrazené a vy môžete sledovať koľko emailov bolo odrazených.

  • Počet kliknutí na odkazy v kampani

    Sledujte, koľko krát bolo kliknuté na daný odkaz vo vašej kampani, kedy a kto si na daný odkaz klikol.

Pomocou týchto štatistík môžete vidieť:

  • Koľko emailov bolo doručených

  • Aké percento príjemcov si otvorilo váš email

  • Kto si klikol na aký odkaz vo vašom emaily

  • Koľko príjemcov sa odhlásilo z vášho zoznamu kontaktov

  • Koľkým príjemcom nedošiel váš email

Z týchto informácií môžete určiť napríklad najlepší deň a čas pre odosielanie vašich kampaní, aké typy emailov majú väčší efekt, či sú to propagačné emaily alebo informačné emaily, atď.

Vyskúšajte si 30 dňovú testovaciu verziu, aby ste mali možnosť spoznať fenomenálne reportovacie vlastnosti Email Marketera.