Notice: Trying to get property of non-object in /nfsmnt/hosting2_1/0/7/07fce87a-310d-41bf-b68e-28b912944dd0/email-marketing.sk/app/presenters/BasePresenter.php on line 46
Email Marketing | Čo je email marketing?

Odosielajte profesionálne emailové kampane pomocou niekoľkých kliknutí

Čo je email marketing?

Úvod

Dostali ste niekedy špeciálnu ponuku, newsletter alebo pozvánku na konferenciu prostredníctvom emailu? Ak áno, potom ste boli svedkami email marketingu z prvej ruky.

Tu je definícia email marketingu podľa Googlu:

Email marketing je forma direct marketingu, ktorý používa elektronickú poštu ako prostriedok komunikácie so zákazníkmi. V tomto najširšom zmysle, je tento pojem zvyčajne používaný pre posielanie emailov s cieľom zlepšovania vzťahov predajcu s jeho novými a existujúcimi zákazníkmi a tiež aj pre zlepšenie lojality zákazníkov a vytvárania opakovaného obchodu.

Je to posledná veta, ktorá robí z email marketingu taký silný komunikačný nástroj:

"... posielanie emailov s cieľom zlepšovania vzťahov predajcu s jeho novými a existujúcimi zákazníkmi a tiež aj pre zlepšenie lojality zákazníkov a vytvárania opakovaného obchodu."

Ak je vám zákazník verný, bude od vás nakupovať znova a znova, pretože verí vám a verí vašim produktom a službám. Dôvera je jedným z hlavných dôvodov prečo zákazníci nakupujú od danej spoločnosti.

V dnešných neúprosných časoch bombardovania reklamou, rôznych ponúk typu „kúpte jeden a jeden máte zdarma“, získavanie dôvery môže byť veľmi ťažké. Toto je priestor, kde vám môže email marketing pomôcť predbehnúť vašu konkurenciu.

Pozrime sa na nasledujúci príklad.

Získavajte dôveru pomocou Email Marketingu

Marcel je majiteľom malej účtovníckej firmy v Košiciach. Je si vedomý toho, že dôvera a email marketing idú ruka v ruke a preto trávi aspoň dve hodiny mesačne rozširovaním jeho zoznamu účastníkov, ktorým posiela emaily. Jeho príjemcovia emailových kampaní sú súčasní zákazníci a tiež ľudia, ktorí sa prihlásili pomocou jeho web stránky na odoberanie noviniek.

V emailoch Marcel posiela týmto ľuďom užitočné tipy a rady, aby im pomohol redukovať dane a tiež im pripomína rôzne termíny, ktoré je potrebné dodržať na daňovom úrade, ktoré môžu byť pre nich dôležité. Marcel posiela emaily raz mesačne koncom mesiaca. Ak niektorý z jeho príjemcov má problémy, týkajúce sa daní, Marcel je prvý človek, ktorému budú volať.

Prečo?...

Pretože mu dôverujú. Marcel je vnímaný ako expert na dane a účtovníctvo a už si získal ich dôveru práve pomou odosielania emailov obsahujúcich užitočné rady a tipy, takže komu je lepšie zavolať v prípade otázok ohľadom účtovníctva alebo daní?

Jeho emailové tipy tiež napomáhajú jeho reputácii, keďže jeho zákazníci ho môžu doporučiť priateľom a známym ako znalého účtovníka preposlaním jeho užitočných emailov. V taktejto situácii každý vyhráva: Marcel získa viac klientov a jeho príjemcovia a ich známi získajú radu ohľadom daní zadarmo.

Zhrnutie

Email marketing buduje dôveru a dôvera je silný motivátor na to, aby od Vás klienti nakupovali (a potom aj ostali verní). Ak chcete spoznať skutočný, konzistentný rast vášho biznisu a silnú zákaznícku oddanosť, potom email marketing je jedným z najrýchlejších a cenovo dostupných spôsobov na dosiahnutie tohto cieľa.

ĎALEJ: Prečo by som mal využívať Email Marketing? »